Om claudia och julia

vi har känt varandra sen 1999. när vi var 13 satt vi ihop och delade allt. sen var vi ovänner i två år men förstod snart att det inte skulle hålla så därför blev vi bästa vänner igen. idag ses vi nästan varje dag.

Claudia drömmer om att en dag kunna jobba som modell(se claudias portfolio). Nu pluggar hon mediainriktning.
födelsedag: 13 November 1992
favoritstad: Paris, Barcelona, Florens
civiltillstånd: Singel
favoritparfym: Flowerbomb by Victor and Rolf
favoritmusik: Electro, indie pop, 80-tal, gammal hiphop
favoritblogg: Mykillingmoonconfused.blogspot.com, caroline.feber.se
favoritplagg: Går alltid bekvämt
här ska jag bo när jag blir stor: På Champs-Élysées eller beachhouse på Bali
det här visste du inte om mig: Jag har planer på att åka till Afrika och vara volontär när jag blir 20

Julia drömmer om att kunna jobba som skådespelare(se julias filmer). Nu pluggar hon Samhälle/Musik.
födelsedag: 11 Juni 1992
favoritstad: Sthlm, Nice, St julians och Hamburg
civiltillstånd: Pojkvän, Jack
favoritparfym: Miami Glow J-lo
favoritmusik: tiger lou, kent, john mayer, bon iver
favoritblogg: hm.. floras.se oliviaaeriksson.bubbleroom.se
favoritplagg: hoodtröja eller dress
här ska jag bo när jag blir stor: Lägenhet i st julians eller strandhus i miami, såklart!
det här visste du inte om mig: Jag skriver egen musik som jag har i en hel skrivbok och bara cornelia får höra för att sen sjunga när jag kompar på gitarr eller piano.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0