julia pratar med sig själv

hola! vad har vi för roligt att komma med idag då? jag slutade just från jobbet, jobbade 11-16.30 men imorgon ska jag till nya caféet i farsta centrum plus på tisdag.
till någonting väldigt skoj. jag, linn, peter, victor och john funderar på att åka till hamburg den 8:e jan och återuppleva sommaren lite, vilket inte går eftersom att det är vinter i hamburg också. men den 9:e sänds vår film där så att bo på samma bästa hotell och ligga och kolla på den tillsammans vore askul. ryan air it is. ahh, måste visa bilder från hamburg, men har dom på en dator där jag inte bor längre så jag får föra över med USB. 
så hör ser vi ut idag, flätor och ekologisk tshirt. svartvit. det ser ut som att jag har bruna ögon. wish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0