julklappar

idag vaknade jag hemma hos jack och vi åkte till stan för att åka frukost, thaimat. vi kollade runt lite men skildes sen åt för att köpa julklappar till varandra.
här är mina julklappar till släkten:
mamma: sjal och traditionsjulklapp
pappa: ekologisk tshirt, kalsonger och juicepress i plast
låtsas mamma: blus + födelsedagspresent olja och lotion
storebror: skjorta och shot-spel
lillebror: butteriks-sak och bok
storasyster: kökshandukar och tvål
storasysters man: uppvakningsspel
moster: oasis halsband och nk-té
morfar: brödbox från lagerhaus
kusin1: rakningsmaskin(delar med mamma) + slips
kusin2: skjorta(delar med bror)
kusin3: blus och halsband(delar med bror)
älskling: --
claudia: --
cornelia: armband
nu är jag utmattad av att köpa julklappar och nästa år tänker jag bara köpa tre stycken!

Kommentarer
Postat av: Boyfriend

Dålig stil att lämna ute Claudias och min julklapp, mycket dåligt. besviken

2009-12-24 @ 01:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0