not right or tight

Salut! Nu är jag hemma, har en äckligmongo-huvudvärk som jag har haft i tre dagar nu under olika perioder. Börjar tröttna. Måste piggna till iallafall för jag ska träffa August om en stund och äta sedan ska jag till franskan och snacka av mig. Om min huvudvärk tilllåter. Den är för jävlig. Kollade precis på sista gossip girl avsnittet för iår, nu måste man vänta till i Januari och det är hemskt med tanke på hur det nya avsnittet slutade, man blir helt nervös, alla bara tabbar sig hela tiden. Måste säga att jag är redo för det nya året att komma, så mycket kul som händer då. Vilket meningslöst inlägg, huvudvärken pratar för sig själv. Kan lägga in en rolig bild istället.

hej. italien 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0