thailand

hur fan går det ihop att vara otroligt sällskapssjuk samtidigt som man är så trött och orkar ingenting. har jobbat idag 15-21. aj, nu såg jag att klockan är 22.45 lite för sent för min smak. ska jobba imorgon 11-16 och sen på middag hos cornelia. henne ska jag ringa nu, och jessica. har som sagt inte haft kontakt med NÅGON på hela lovet nästan.
förutom igår. jag fikade med claudia och senare åkte jag hem till mina fina julia sporre i bromma. vi satt på hennes köksbänk och drack kaffe och té i två timmar. pratade om allt som har hänt sen sist. jävlar vilken bra tjej det där är! igår bestämde vi oss ialla fall, den 4 oktober 2010 åker vi till thailand och jobbar på en skola som engelskalärare i två veckor. det här blir vårat projektarbete och jävligt roligt! skulle kosta kanske 16.000 men om man börjar nu att prata med föräldrar för att finansiera flygresa och sånt. söka stipendium.
julia fick en macbook pro i julklapp så nästa vecka ska vi ta våra datorer och sätta oss på ett café med trådlöst internet och planera thailand.
elin kling götgatan snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0