the finally weekend


antonias skylt

julia och antonia. här ser man egengjorda huvud assesoar.

stella och jack

konstig helg slutade halv lyckligt. träffade lite fler personer på fel platser kan man säga, sov lite för lite och jobbade lite för mycket. men i fredags lagade jag middag till min pojke för att bevisa att jag faktiskt kan laga mat.

7 månader idag. tänke bjuda honom på därmedpasta men jag är förjävligt trött och har två prov på onsdag och satt kvar i skolan till halv 5 för att snacka med spanska läraren som gav mig alla svaren. hon är typ världens skönaste. inte nog med att hon har fixat en spanien resa,gratis i vår så ger hon en halvt svaren på proven.

claudia, jag lägger upp en gissa vem bild sen eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0