17 soon

Idag är det tre veckor tills jag fyller 17 barre. YEEY. Jag har haft så tråkigt i skolan idag att jag har planerat allt i mitt lilla huvud och skrivit en gästlista och har mitt lilla tema. Och nu sitter jag och jobbar på en musik play list. HAHA. Bättre tidigt än sent. Lite Hot Chip, Lykke, Empire, Familjen, Hoffmaestro, Manu Chao, MJ med flera..... WOHO.
Jag ser verkligen fram emot att fylla 17. Fast jag inte vill bli äldre men 17 känns som att det kommer bli ett bra år. Jag ska kolla igenom min gästlista och se vilka jag ska ta bort från min DUBBEL DUBBEL parantes lista. Det är pingu tema btw. hahaha, ne, ba skoja. Men det vore något. Mera party nu, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0