Bored

Här kommer en sån där tråkig meninglös lista som man i hemlighet tycker är roligt att göra.

Nämn något som gjorde dig glad igår: min mamma
Vad gjorde du kl 08 imorse: soooooov
Vad gjorde du för 15 min sedan: planerade kvällen med Julia
Det sista du sa högt: "då hörs vi sen, bra puss"
Det senaste någon sa till dig: "pusshej"
Vad har du druckit idag: Juice och vatten
Vad var det senaste du åt: bullar
Vad var det senaste du köpte: Strumpbyxor
Vad är det för färg på din ytterdörr: Svart
Vad är det för väder hos dig nu: sol men kallt
Godaste glassmaken: polka
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske
Sover du tungt: när jag sover gott
Drömmer du mardrömmar: oftast
Trivs du med ditt jobb: Skolan är som den är
Favoritklädsel: oversize, mycket smycken, koftor
Favoritlåt just nu: Meet me on the equinox - Death cab
Vad ser du om du tittar till höger: Böcker, lådor, stero, min tv, smink bord och en lampa
Vad gör dig glad just nu: JULIA. och roliga youtube klipp
Vad ska du göra härnäst: duscha
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: segazt
Favoritgodis: super sura flaskor
Kläder just nu: pappas snygga pyjamas byxor och ett linne
Hur många kuddar sover du med: fyra
Spelar du något instrument: triangel
Morgon eller nattmänniska: beror verkligen på
Vad är viktigast för dig: family, friends, pingu
Är du kittlig: yezz
Snarkar du: när jag sover gott
Stjärntecken: skorpinjon
Äckligaste insekten: ingen av dem är särsilt mysiga..
Längtar du mest efter just nu: nya new moon filmen, min födelsedag, sommaren, att jag ska orka duscha, nya lykke li låten, att det ska bli kväll, att få träffa august snart, att åka till Bali, att åka till Frankrike...... och massa mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0