day on the town

HOME. Jag, mandy och lycke var och fika på fotöljen sen gick jag och lycke och kolla i affärer och jag spendera mina pengar på att uppgradera mitt sl kort (KUL). Jag och Lycke provade kläder på HM's barnavdelning. Det var kul. Hihi. Imorgon är det FREDAG. Så skönt. Jag ska sova mycket. Eller, nja, får se. Jag har sovit kanske sju timmar på 48. Jag har kommit fram till idag och mina drömmar inte betyder ett skit. Så jag förbjuder mig själv att ligga och försöka förstå mina drömmar. PUNKT. Såg på Blogg.se om "The Wizarding World of Harry Potter" Fyfaaaan vad kul! Orlando! MOHHAHA.

Lycke. Skulle varit roligare om jag tog en gammal bild på mig och henna nr vi var mindre men de är på min laazzy.yey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0