get the slad first

fan min kamera sladd är hos pappa jag och kelly som har tagit fina bilder idag. men jag får väl gå över och hämta den snart, behöver ändå några andra grejer också. efter skolan åkte jag hem till älsklingen. det var mucho kul att träffa honom för jag har inte sett honom sen igår. och är man så kär så kär är det väldigt lång tid.

imorgon ska vi till skansen kl10.00. jag och kelly ska sitta och studera ett djur i flera timmar och därför ska vi ta med systemkamera, hallonjuice(inte för att främja djuret utan oss själva), brio kakor med choklad, vindruvor och annat.

har matte C prov på onsdag. helvete. och jag har pluggat NOLL. men imorgon efter skansen ska jag gå och köpa en chokladask och gå en trappa ner till min granne som kan det där.

(varför jag går och hämtar den där jävla sladden nu är för att jag ska ha en bortförklaring till att inte börja plugga matte nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0