italien eller inte?

imorse ringde min musiklärare/italienska lärare mig och frågade om jag ville följa med till italien veckan innnan höstlovet. vår skola har haft italienska utbytesstudenter nämligen och nu har någon hoppat av så jag får åka utan att ha haft någon hos mig i en vecka. halva mig säger åk åk åk, eftersom man får dubbelt höstlov och kan festa i italien i en vecka. andra halvan tycker att man lägga pengarna(3800:- plus fickpengar, blir säkert minst 8.000 till slut) på något som man verkligen har längtat efter och dessutom skulle det vara tråkigt att vara ifrån claudia och älskling i en hel vecka.

kelly studerar björn i en timme

björnen har fastnat och hängde så ett tag

vi skulle skriva ner vad björnen gjorde varannan minuto

cappucino hjärta med sällskap av pappa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0