Notice

Jag har tänkt på den grej ganska länge nu. Att killar lägger märke till saker. Okej, vissa inte då, vissa ser inte om du har färgad håret svart från blont men de flesta gör det. De märker om man har bytt maskara eller har sidbena istället för mittbena. Och dem vet vad dem tycker är snyggt på tjejer också. Vissa tjejer kanske tänker "aja, så länge jag har något hett under bryr han sig väl". Men fel! Såklart tycker dem saker är fult också men. Jag tycker det är roligt, man klär sig i son egen stil för att man uttrycker sig själv, det gör vardagen rolig. Men det är kul att killar lägger märke till sådant också, hihi. Ens kläder kan också representera ens peronlighet.
BILDEN ÄR BORTA. MIN KÄRA "KOLLEGA" HOTADE MED ATT BYTA LÖSEN!

Kommentarer
Postat av: JF

usch ta bort bilden och sluta smutsa ner vår blogg claudia!

2009-10-12 @ 19:10:50
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH

2009-10-12 @ 21:05:19
Postat av: Anonym

BORT BORT BORT, snart tar jag makten i egna händer eftersom iv'e got the password men jag tycker du ska ditt förnuft till fånga!

2009-10-12 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0