stupid

Kan inte sova. Är både ledsen och arg, jag vet inte varför. Det känns som att jag ska ha något slags ansvar hela tiden. Och jag vet att mina nästa ord kunde blivit: "Forget it, aldrig mera" men då skulle jag bara ljuga. Jag kommer aldrig sluta och det är så jobbigt. Jag önskar jag var liten och hade en storasyster som kunde ta ansvar och som man kunde prata med om samma saker. Ja, jag har mina vänner som tur är. Tacka gudarna för det. Jag är så trött att jag tror jag kommer kräkas. TGIF alltså, ska ligga och sova hela helgen. Ensam som tur är. Ser ut som både jag och Julia har dåliga nätter. Jag ska iallafall träffa henne imorgon. Skönt. Godnatt foks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0