Today I had

HAHA, men ser ingenting vad jag hade på mig. Well, I tried. Inatt har jag inte sovit en sekund, eller en timme mellan klockan 9 och 10 på morgonen. Pappa kom och var på allmänt roligt humör och väkte mig och men lät mig sova vidare. Jag och Sarah var på föreläsning om grafisk kommunikation sen gick vi och käkade lunch och shoppade i Västermalmsgallerian. Jag köpte en väska och ett par tights som jag har velat ha längeee. Från MQ. Sen mötte jag Martin och Alvin och gick runt och gav ut Alvins CV vill olika butiker och mat affärer. Och nu ska jag sova, eller nja, vila. Fixa i min garderob lite. JULIA, kan du komma till mig snart och fota mina jackor som vi kan lägga upp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0