way up way down

igår natt kunde jag inte somna. natten innan mitt nya liv skulle starta(ingen frånvaro alls, göra alla läxor osv). fick en massa bra fotoidéer som jag skrev ner i min nya kalender. så snart blir det ett tagning med claudia. jag ångrar ångrar ångrar så mycket att jag köpte en jävligt bra digitalkamera som födelsedagspresent iställt för att lägga till några tusen till och köpa en bra systemkamera. jag orkar inte vänta 2 dagar och betala 150 för att få 30 nya bilder varje gång om man använder analoga systemkameran. men jag får väl köpa en systemkamera snart och då kommer ja vara jävligt glad över att ha en digitalkamera som är mycket lättare att ta med också.

dagen har varit KONSTIG. jag har pendlat upp och ner och fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0