yyy

igår på matten hade jag ett moment när jag lyssnade på stellas ipod och en untitled låt visade sig vara en låt som jag lyssnade på varje dag i januari när jag började på östra. så jag satt där och tänkte på allt som har hänt sen dess, hur bra man har mått, hur dåligt man har mått, hur mycket nya vänner man har fått, att en hel sommar har gått sen des. jag satt iaf där och log, nästan skrattade när alla andra räknade logaritmer och exponentialekvationer.

imorgon får jag min ipod tillbaka som har sovit över hos hampus i en vecka. men nu kan jag lägga in spel och filmer och sånt så det var det värt. och jag och claudia ska åka till rytmus och försöka anmäla oss till alperna. jag slutar 10.30 imorgon så då får claudia vara startklar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0