a new day


   jag och claudia har haft världens bästa dag. sen fortsatte den lika bra, jag åkte hem till min gudmor, käkade middag och vi skrev under alla jävla papper man behöver för att få övningsköra. sen åkte vi till nacka forum och gjorde syntest. jag ville inte vara allt för dålig så därför fuskade jag lite genom att memorera bokstäverna och sen kom det fram att jag hade riktigt ovanligt bra syn. jaja, då vet jag att jag hade blivit över godkänd även om jag inte fuskat. mitt rum ser ut såhär nu, så jag ska vika in alla kläder i garderoben. världens bästa dag men mitt rum är kaos. jag har jobbat med kortfilmen, fotat claudia i humlan, under en bro och på en hamn, shoppat stövlar, hatt, kneesocks och mössa,gjort syntest och skickat iväg körkortsansökan:
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0