baby I can't belive it

OKEJ JAG KAN INTE FATTA ATT TYP 4 AV MINA FAVORIT ARTISTER SKA VARA MED I FORSÄTTNINGEN AV VÄRLDENS BÄSTA BOK OCH FILM FORTSÄTTNING NEW MOON!!!!!!!!!!!! BARA 59 DAGAR KVAR TILL PREMIÄREN!!!!! SKULLE GÖRA VAD SOM FÖR ATT GÅ PÅ FÖRHANDSVISNING. SKA KÄMPA IHJÄL MIG. En vecka efter 17 års dagen också!
THE OFFICIAL NEW MOON SOUNDTRACK:

DEATH CAB FOR CUTIE — MEET ME ON THE EQUINOX
BAND OF SKULLS — FRIENDS
THOM YORKE — HEARING DAMAGE
LYKKE LI — POSSIBILITY
THE KILLERS — A WHITE DEMON LOVE SONG
ANYA MARINA — SATELLITE HEART
MUSE — I BELONG TO YOU (NEW MOON REMIX)
BON IVER & ST. VINCENT — ROSYLN
BLACK REBEL MOTORCYCLE CLUB — DONE ALL WRONG
HURRICANE BELLS — MONSTERS
SEA WOLF — THE VIOLET HOUR
OK GO — SHOOTING THE MOON
GRIZZLY BEAR — SLOW LIFE
EDITORS — NO SOUND BUT THE WIND
ALEXANDRE DESPLAT — NEW MOON (THE MEADOW)

HELT JÄVLA PERFEKT BLANDNING ARTISTER. ska lägga mig i ide tills filmen kommer eller när man kan höra lykkes nya låt. OMG

Kommentarer
Postat av: Julie

death cab, lykke, killers och grizzlybear? nej, bon såklart. fan vad stört, hur har dom lyckats hitta lykke tex?

2009-09-21 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0