baby summer is somewhere else

vaknade försent, 8.40 och jag skulle börja 9.00. men vart hade jag min första lektion idag. jo på nobelmuséet. så jag kollade ut genom fönstret tio min senare och såg min klass på mitt torg. kom inte försent men stressade sönder. sen fikade jag de fina tjejerna i min klass: nämligen antonia, kelly, hannah och beata. på chokladkoppen. varm vit choklad. sen åkte vi alla till skolan och skulle baka tårtor med sam/musik, bild och teater. 1:or, 2:or och 3:or. de som gjorde finast tårta fick diplom och blommor. min grupp gjorde en mikrofon med hjälp av papper, lakritssnören, lakritsgodis, jordgubbssylt, banan, tårtbotten. glädden skulle vi göra svart med karamell färg men då dog grädden. vet fortfarande inte vem som vann eftersom jag drog hem tidigare.

det är så ruggigt väder idag. idag ska man ligga hemma med sin fina pojkvän och dricka varm choklad under täcket. vilket jag ska göra senare!




Kommentarer
Postat av: claudia

om lilla jag skulle ha en sån stor halsduk skulle jag drukna. hösten är kommen! bara varm choklad på choklad koppen och diskutera!

2009-09-22 @ 20:31:15
Postat av: Julia

hahah, jag vill haaa

2009-09-23 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0