baby you could do something different


vad behöver man säga? spelade upp skinny love för pappa och han sa direkt: jag vill ha den där låten på ett usb, helst nu så att jag kan lägga över till min dator.

väldigt fin dag idag. vaknade av att stella ringde, vi skulle nämligen mötas imorse för att åka ut till djurgården tillsammans där vi hade utflycktsdag. både jag och stella kom hem vid 1 tiden i går natt eftersom vi gick på östras inspark, fabian smsade och frågade om vi inte ville komma in gratis. så jag och stella drog dit vid 23 tiden igår, dansade och träffade björn, robbin, hugo och adrian där. iallfall så var jag jävligt trött på utflyckten idag men det var trevligt. sen åkte jag hem och älsklingen kom till mig. matthi smsade och undrade om vi ville komma till bryggan i karlberg och röka vattenpipa och snacka skit med honom, fabian och isse. där var det sommar först sen blev det kallt.

onsdag: personalmöte för caféet
torsdag:
fredag: bio
lördag: älsklings brorsas födelsedags fest
söndag: göteborg!
måndag: ledigt
tisdag: tema dag(äta tårta)
onsdag: vanlig
torsdag: orientering
fredag: studiedag
lördag: jobba på ef fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0