bonjour

Hej på er. Idag blev det höst, vilket menas med att jeans jackan imorse var ett stort misstag. Idag har jag varit väldigt duktig, jag har varit i skolan hela dagen, jag skrev en felfri engelska uppsats och jag började läsa franska idag. Cybergymnasiet, 18.00 till 19.30. Varje tisdag. STOLT. För att inte tala om pappa hur stolt han är. Känns bra. Också fyndat en äkta Dior. Yes, I have. Mycket roligt fram till helgen. Ska fixa mig något kamera aktigt och faktiskt fota lite. Ska titta förbi Alvin och se om han inte har dött av för mycket WiskeY. Skulle inte förvåna någon. Ni får en insperations bild. HEJ PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker aka jenny är riktigt ocool som visar sina stay-ups på en modevisning när hon sitter i publiken. lite för blond för att vara så svartsminkad också men annars..

2009-09-23 @ 20:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0