love ones story

Detta är Julia Flora Fogelberg. Grundare av bloggen. (Ja, jag vet att hon är sjukt vaker men det är inte det vi riktar oss till nu)

Inte bara bästa vän till mig, utan hon är den personen som också: ALLTID ställer upp, som man alltid är lika glad och se, som ger de kärleksfullaste kramarna, som min pappa litar mest på av alla mina kompisar (och den ända han kommer ihåg namnet på), som åker ut med till Lidingö med än bara en termos med te och det blir redan en dag att minnas, som man cyklar på en gul cykel runt stockholm med, som ger dom bästa och ärligaste råden, som man kan lyssna på de bästa nostalgi låtarna med, som man alltid hittar på en massa roliga ting med, som man har värsta kontoret med, som är så kärleksfull, som står ut med mig när jag måste spendera 5000000 spänn på att vinna en jätte pingu på lotto med, som man har så kul med, som förstår med bara ett höjt ögonbryn, som råkar betyda så mycket för mig. Ja, det finns mycket. Det finnas mycket låtar som skulle kunna säga allt det här. Jag väljer en låt. Some things don't change. JC

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0