work baby

aaaah. plugga måste jag göra. funderar på andra saker som skulle kunna vara viktigare.

claudia: den 2 eller 20 augusti... fan julia inte augusti utan oktober ska vi gå på någon grej, förklarar när vi pratar i tele. berättade för pappa idag om det här med min och claudias blogg portal. hans kommentar var "jaha så det är ungefär som att ni kommunicerar med varandra där?". jo det kanske det är. jag tycker iaf att den här bloggen ska hjälpa oss att följa upp våra drömmar. tex att claudia ska bli modell och jag ska jobba med asiatiska bufflar.

fick ett intressant mail när jag satt på tåget till göteborg. en kille från dramatiska institutet som undrade om jag kunde vara med i en kortfilm med ca tre scener(alltså väldigt kort) där en äldre kvinna blickar tillbaka på sitt liv(jag). jag ska spela mot hennes ungdomskärlek, och där gav jag ett förslag om en pojke från min förra klass som har plenty of erfarenhet och är en av de bästa, nämligen joel. ringde joel och joel var på så på onsdag ska vi jobba med varandra. och imorgon: börjar 9:00 i GAMLA STAN. alltså ca 10 sek för mig att ta mig dit. sedan onsdag: spela med joel i frihamnen och torsdag: vanlig dag. och fredag: STUDIEDAG. och idag har jag varit ledig eftersom jag kom hem från göteborg.

just det. jag var ju i göteborg för att min pappa skulle vara med i ett pinsamt program. jag fick äran att leda honom in eftersom han är bild(nej nej nej tänker jag eftersom jag inte vill vistas i ett så pinsamt program) men jag gjorde det iallafall och sen skriver syrran på facebookstatusen att jag borde vända på mig lite så att inte allt hår är ivägen. jag lyckades alltså att vara sådär halvt anonym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0