CLAUDIA ANROPAR

Hej vänner. Som ni alla vet är det en vulkan som håller på att ta över världen. Jag är på teneriffa, som tur är i mitt eget hus, och kan inte komma härifrån. STRANDSATT blev jag inatt, när dem stängde ner 30 flygplatser i hela Spanien. Men lever gör jag, det är varmt och det är skit mysigt här. Längtar efter Julia, Alvin och Vendela så det kliar i kroppen bara. Jag har hembiljett på torsdag, som jag har ändrat kanske 3 gånger, men dem sa imorse att det kan ta upp till femton dagar innan man kan flyga igen. Då åker man båt! Till fastlandet, sen får man köra en roadtrip eller tågluff till Sverige. Jag hoppas att alla har det bra iallafall, och jag beklagar Julia. Rip ipod. Svara på mina sms! Smsa när du är hemma, och ladda ner skype så kan vi prata. Fan vad jag saknar dig.

Vad har jag gjort här då?
Solat (är fortfarande blek men), badat, ätit, promenerat, shoppat lite, ÖVNINGSKÖRT. Och ni ska veta att jag är fanemig duktig! Har blivit bilbesatt. Och så har jag övat på min spanska lite. Vale.

Grattis till Vendela som fyller hela arton år imorgon!!

Ni kan följa mig på twitter.com/claudiaadamo om min strandsatta tid här i Spaninen.

Kan inte klaga.

Claudia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0