fnekrwnökfm

Igår mådde jag för dåligt att ens kunna beskriva det. Jag hade en dag på stan med Julia, köpte en jacka från gina som nog alla fjortisar går om kring med men jag orkar inte bry mig, gillaren som fan. Sen åkte jag till Emma och snackade skit med henne och Vendela innan vi skulle till spelningen, och vi tänkte att en halv timme sent gör väl inget, dem börjar nog sent ändå, men när vi kom var den slut. Typiskt. Sen åkte jag till August och pratade. Det behövdes. Tror jag. Sedan åkte jag faktiskt hem, längtade till min egna säng och ingen av oss var på humör att slåss om lilla sängen. Haha.

Inatt hade jag en sådan där dröm igen. Jag tror inte jag har rört på mig på hela natten dock. Vad ska jag göra idag? Äta äta äta äta ska jag göra. Ska gå och hitta ett par skor på HM som jag vill ha. Som jag aldrig kommer använda.

Mer onödig info? Tror inte det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0