polisanmälan, matte c

polisanmält ipoden idag och varit i skolan. östra real är typ som jensen, man går halvdagar eftersom att det alltid är lärare sjuka eller borta men jag klagar inte, hade inte klarat skolan annars. annars är läget:
jag saknar mina bästa vänner
claudia är fast på teneriffa
cornelia träffar jag på fredag
trött på skolan det är vår
åker till lund med 7 grabbar 13 maj
tisdag: plugga matte C, middag och get together hos louise för hela spanien gänget.
onsdag: studiedag, plugga matte C
torsdag: matte C prov, forhoppningsvis få lite hjälp av alex med två gejjer jag inte lämnat in
fredag: skola, träffa julia sporre och planera thailand. fredrik 18 år middag.
lördag: LEDIG DAG
söndag: jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0