wapa

Idag sken solen igen och jag gick ut och shoppade och fikade med vänner. Fick hem ett par chinos, en topp, en väska blablabla.. fick ett super fint och skönt linne av August i påskpresent. Fina. Sen gick jag och åt japanska med pappa och mamma. Där också pappa fick se att jag har tatuerat mig. Tänkte ringa och kolla nu om han har gått ur sitt chocktillstånd. Annars ser den ganska bra ut förövrigt, ska köra hårt på salva som jag inte hade gjort innan (??!?!?!?!) pucko som jag är. Men den ser bättre ut än vad den gjorde imorse. God. Tänkte bara säga att jag lever och Julia har det nog super skönt i värmen. Det var allt för mig! puss och kram
Claudia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0