hallå hallå!

lite trött på livet just nu. jobbade 11 timmar med cornelia vilket var soft, men sen när jag skulle åka hem till jack så tog det typ 2 timmar eftersom det är snöstorm och SL är världens sämsta företag. var i ett rejält deppmode idag på jobbet men som tur var fanns cornelia där.
nu väntar jag bara på att min baby ska komma hemefter ishockey match i vaxholm( det är så han spenderar lördagskvällen helst) kommer typ ha somnat när han kommer.
claudia, jag har fixat vårt mission. jag hoppas du förstår. och claudia!!!! vid den här tiden om en vecka är vi i ALPERNA vid ett eget drinkbord med en massa underbara människor!!
mitt halsband igår med chloé nycketl och fjädrar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0