her own schedule

nu är jag hos minna! jag och cornelia förstår inte hur vi ska komma till henne eftersom t-banan inte går och inga bussar så vi kanske stannar här, men minna ska iväg så?
den här dagen har varit hemsk men jag antar att det måste finnas sånna dagar för att de ska bli bra sen. ingen skola för mig efter eget schema. ingen skola imorgon heller.
det enda bra jag har åstadkommit idag är att boka och betala gotlandsbåt för mig och jack 19 juli och 25 juli. imorgon ska jag betala gotland, hämta ut en bild, packa med claudia, ladda ner musik/true blood.
sommar 2007.

Kommentarer
Postat av: Stella

bra julia, tog du kockan sju på morogn båten :P tell mi imorgon

2010-02-23 @ 23:22:48
Postat av: Anonym

oj, råkade ta 12:50 :) <3

2010-02-24 @ 10:19:41
Postat av: nora

hur blir det med gotland i sommar??? kom ner mycket för tusan! jag vill ju inte glömma bort dig flicka lilla!

2010-03-07 @ 00:36:04
URL: http://norao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0