julia goes studievärdinna?

nu är jag hos min gudmor i nacka och ska sova här. åkte till hennes jobb på sveriges radio efter skolan och chillade. SR ligger precis vid min skola så imorgon får jag skjuts till skolan och har en lektion. jag och min gudmor tänker föra in mig på SR, nämligen som studievärdinna alltså ta hand om gästerna, ge dom kakor och kaffe och boka taxi.typ två dagar i veckan efter skolan.

nu har jag bestämt mig för att jag inte ska tacka ja till en lägenhet som storbror frågade om jag ville hyra för 2500/månad utanför stan. jag skulle aldrig klara av att sitta där ensam i lägenheten på måndagskvällen och vara jävligt ensam. men det skulle vara sjukt kul att ha en egen lägenhet som man får inreda helt själv. jag skulle ha: barbord och stolar i köket, kristallkrona, lågt soffbord i glas eller vitt, mycket ljuslyktor, grymt stora ramar med förstorade fotografier på coola personer, trådlöst nätverk, kanske en tv men det är inte så vestentligt men isafall en väldigt platt som inte tar så stor plats. ljuslyktor på badrum, och mycket plats för parfymer framför spegeln i badrummet. he-he. tror att jag skulle behöva det där studievärdinnejobbet om jag ska ha den lyan inom 1,5 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0