kuk

julia här, hemma hos claudia! ska åka till cornelia sen och äta och sen kanske, när jag får med mig cornelia ska vi till stellas lokal som hon har hyrt men födelsedagsbarnet som festen skulle vara för ville inte. fikade med my efter skolan på fotöljen och sen på stan, köpte en julia-blus och en ljus korsett. hm.

vet ni? jag har kommit på att jag ska ha min arton årsdrink direkt efter skolavslutningen(fyller år samma dag) och kanske ha den i min storbrors hus. skrev en inbjudes-lista för en månad sen och tror att jag räknade till 30. ska skicka inbjudningskort på posten. fan vilket bra start på sommarlovet!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaaa underbart! :D

2010-02-20 @ 10:54:47
URL: http://barajessicas.blogg.se/
Postat av: Stella

jag gillar det skarpt

2010-02-21 @ 01:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0