rubrik


Agree?
Idag är jag på alla sorters humör. Jag är törstig, trött, pigg, glad, sur mm. hela dagen. Resfebern är på HÖG nivå. Jag har rest sen jag var tre månader gammal och ändå mer jag dåligt innan jag åker. Fast ett bra dåligt. Såklart. Idag har jag laddat ner kanske tio filmer till iphonen att ha på resan. bla Juno, napoleon dynamit, virgin suicides, the perfect score, family guy och mera. Några av dem är favorit filmer, andra har jag ingen aning om, snälla, virgin suicides? Vafan. Går inte till skolan imorgon heller, fast jag har grejer att göra. Ska lämna tillbaka lite grejer som folk glömde hos mig i lördags och läkarintyg.

Äter junior mints. Nya favorit godiset. Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh jävlar vad du får godkänt över att ladda ner Napoleon Dynamit.... Helt stört bra film, bilden är inte heller dålig

2010-02-23 @ 23:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0