året som gick hos julia

var på malta med älskling augusti 09
badade
spelade in film på tofta strand på gotland. maj 09
och satt här varje kväll. världens bästa 3 km utanför visby. maj 09
fyllde 17 och var på indisk resturang med familj och pojkvän. juni 09
åkte till paris för ett jobbmöte med ef och gick på disneyland med tom. mars 09
låg och solade med älskling i hässelby. maj 09.
sommarungicks på fabians balkong juli 09
vann krocket tävling på gotland och var såhär glad. juli 09.
var på älsklings land. juni 09.
festade med lycke, stella och kelly på johans land. september 09
var på peace and love festivalen juni 09.
var i hamburg. fotot innan avslutningsfesten linn och jag. juli 09.
gjorde en fotoremsa i en automat i hamburg under en galen natt. juli 09
åkte med brorsan till hamburg för att filma juni 09.
linn blev sminkan. juni 09.
satt på småkrogar i hamburg. juli 09.
var i italienska alperna, champuluc och var glad. februari 09.
fotorna är mest från sommaren och resor men det största som hände antar jag var att jag bytte skola från södra latin till östra real och fick alltså en helt ny klass och nya vänner. träffade älskling(vilket jag kanske gjort iallafall). jobbade som en galning. på ef, på caféet och med filmen. vilket ledde till mycket pengar.
otroligt grymt år. kommer bli svårt att slå det. det blir det varje år men 2009 kommer lätt vara ett av de bästa i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0