c. adamo. what

BORED. Alla gör något för ingen hör av sig, fast det är inte som att jag lyfter telefonen själv och ringer någon. Jag tänkte vara social mot min pappa men det slutar med att båda sitter i olika rum som vanligt, men det är väl vårat sätt att umgås. Jag är för rädd för kylan för att ta mig ut. Jag har hittat världens roligaste hemsida som jag ska visa när jag vet mer om den. Jag har kommit vidare på zelda fast det är så jäkla svårt. Men imorgon är jag fri. FRI!!!!!!!!!!! Fri från allt! Vi får se om några dagar när jag ligger ensam och inte vågar lämna mitt rum. Men what to do. Ska göra något att äta för jag är hungrig sedan borsta tänderna, scrubs, och spela. Gud, att skaffa mig ett ordentligt liv ska jag ta mig och göra detta år. När det blir varmare. Nu blir det ett sånt där inlägg som ingen orkar läsa. Jag ska se till och hitta en rolig bild så folk tror att det handlar om något helt annat och börjar läsa.


sådära ja. hahahaha. midsommar för snart fyra år sedan tror jag. om inte mera. Mark, pata, lolle, jag och lycke på mitt land. Här när vi är som finast.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill läsa

2010-01-02 @ 23:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0