hard work work

idag påväg till älsklingen så kom jag att tänka på sommaren. det var nog för musiken på ipoden, starbright med quietdrive som jag inte hört på några månader men lyssnade sönder i somras.
och så kom jag att tänka på gotland. jag fyller 18 och slutar 2:an i gymnasiet den 11 juni. är det så att man ska söka jobb på den lokala restaurangen på golfbanan vid mitt landställe på gotland?
smsade 1. linn, som har landställe inte så långt från mig och som vi har planer på att gå ut i visby i sommar och sen ta nattbussen hem till landet(idyll) och 2. nora som är min gotlandskompis sen 10 års åldern och som jag vet har jobbat på restaurangen hela i somras.
men om jag nu fick jobb där, förhoppningsvis med linn eller nora så skulle jag aldrig våga bo själv i vårt hus. alldeles för läskigt. hjälp.
det högra huset är restaurangen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0