hello citizen

Godmorgon. Ska egentligen åka till skolan typ nu men jag känner inte att jag har särsilt bråttom till mediekomn. speciellt inte när hon har gjort det till en samhälls lektion typ. YAWN.
Igår var jag på café opera på vernissage och samlade på mig kontakter till praktiskplats. Det var en foto utställning, Caroline som fotografen heter hade fotat olika kändisar till en kalender. Så vi hade Sven Wolter, Petra Mede, Salen al fakir, Josefine Bornebusch m.m. Sedan åkte vi ett helt gäng till söder och käkade på "en gul och en ful" som jag trodde pappa bara gissade på att den hette med det gjorde den. Där lyckades vi också starta en brand, ja.. Jobbiga Italienare på kina (?) resturang.

Glad tjej

Isbjörnen var med

Jag hann fika med Lycke där imellan också

Ettore, Jocke, dado, dados flickvän och papi.
Har också en video på när dem ska prata spanska. HAHA. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0