julia

hej jag har legat i koma idag som claudia så fint kallade. gårdagen var... tja. hade det bäst hos cornelia först, verkligen tjejkväll, alla är trygga med varande och snackade om nyårshångel eller om klänningen satt bra. vi sex tjejer drog i taxi till odenplan till en fest och sen gick jag sjävl därifrån för att hoppa på samma buss som pojkvän och hans vänner.
djurgårdsbron var det. alkoholen gjorde att det inte var kallt förutom händerna. kläderna nedsprutade, happy new year och sen var det över. minns lite suddigt att jag inatt satt ensam på en buss mot centralen och pratade med claudia där vi båda var ARGA på våra fina pojkvänner.

höjdpunken på kvällen var att smälla smällare med småkids och träffa gamla hederliga vänner på djurgårdsbron.

nu: middag hos gudmor. måste tvätta bort äckligt smink, duscha och komma tillbaka till verkligen.

(har inga bilder att visa eftersom att datorn vägrar ladda upp men jag var skitsnygg igår fast inte så fotogenisk men ändå, bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0