jump on it


Är hemma ensam och kollar på sienfeld. Min mamma har varit förbi mig och matat mig med fisk för hon tycker jag såg svag ut. Hon var på sjukt bra humör och har ringt mig fyra gånger sen hon gick härifrån. Vilket var för 40 minuter sen. Det börjar ta slut på föda här hemma (förutom pasta).

 

Pappa vill inte komma hem och kommer åka ifrån mig och sverige när han har fixat allt i sverige igen. När mina föräldrar är på sånt här topp humör vill dem alltid skämma bort mig (bortskämd, ända barnet, who knows), kan visa någon annan dag.

 

Skolan går sjukt bra. Eller det var att ta i kanske. Fjäskar till mig i natur, svenska och grafo och resten är som vanligt. Jag har kommit på att jag inte kommer ha någon skola mellan loven som kommer får då är jag på APU. Jävligt soft.

 

Ska äta middag nu (flingor) och rensa min dator. PH ikväll. Mera naturkundskap. Och Zelda.

(bra exempel på ett random adamo inlägg. tack ännu en gång, julia)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0