new in

Börja in med erat "det är för kallt för dem där skorna" för jag är VÄL medveten om att det är 15 minus, för jag låg i hallen och grät när jag kom hem efter bara varit ute i två timmar. Ja, här är mina älskade skor som jag köpte av en gullig tjej idag. Som jag har velat ha dem här. Dem är från HM förra sommaren och denna sommar ska jag använda sönder dem här. Åh så fina.

 

Detta är fakta: om någon vill mig något (claudia) så finns jag hemma, jag tänker inte sätta min fot utanför dörren något mera nu. THATS THAT. Anledningen till att vi inte bloggar så mycket är för att vi bor med varandra, då blir det mera umgås än skriva. Fast vi har varsin dator. Ska krypa ner i soffan nu innan Kim kommer och leker med mig. IM OUT


Kommentarer
Postat av: Petra

hörru det är fan för kallt för de där skorna...

2010-01-05 @ 14:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0