provfilmat, och sett snabba cash idag

det har varit en ganska produktiv dag idag i julias liv. märke nu när jag läste olika bloggar att jag inte läst bloggar på några dagar, skönt. idag har jag iaf provfilmat med julia. det tog kanske 15 min och efteråt när vi märke att vi var åt helvete så åkte vi till kista galleria. var där kort och julia åkte hem och jag åkte till caféet där cornelia jobbade idag. åkte sen hem till claudia och sen tillbaka till stället jag vaknade idag. till älsklingen. vi såg snabba cash på bio och nu sover han medans jag är pigg.
imorgon: DUSCHA. luncha med gudfar? förbereda inför skolvecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill höra om filmen.

2010-01-24 @ 15:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0