svar på kommentarer:

Postat av anonym: när ska du till alperna egentligen? trodde det var vecka 9? men om 4 veckor är det ju vecka 6/7 jag ska dit med claudia vecka 9 men nu är det väl vecka 2 och och efter projektveckan är det vecka 4. okej 5 veckor kvar. jag är väl lite allt för positiv.


Postat av anonym: du behöver inte virusprogram du har mac nu. :D:D:D:D:D
claudia säger det! så jag ska undersöka saken. hade ingen aning om att man inte behöver virusprogram för mac.


Postat av wendy: varför e du så söt för?! puss från wendyy
för att du är sötast vendela!

Postat av anynom: varför ser du så ledsen ut på ALLA bilder? allt bra?
just nu mår jag superbra. jag lovar jag kan hitta en del bilder när jag ler :)

Postat av Gabbie: var det inte slut mellan dig och din pojkvän? (facebook linken) kram till er båda
vi är tillsammans igen.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: vad kul :D!

närmare mot burgsvik :)!

2010-01-11 @ 17:55:48
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: bosse

Va? när blev ni tillsammans igen? vet han om det?

2010-01-11 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0