flyttat in hos cornelia!!

flyttade ju in hos cornelia idag. med en halvstor väska och en macbook, och en hallonsoda och två kexchoklad. det här är mitt andra hem, eller ja.. mitt första hem nu i två veckor. här kan jag verkligen slappna av och det bästa av allt är att jag får ha min bästa vän around. jag och cornelia behöver inte höras på några veckor utan att det är samma grejj. att vi alltid är bästa vänner.
jag provfilmade igår, det gick superbra men det var ganska svårt eftersom allt var improvisation. jag tror att hela södra latin har varit där och samma dag som jag var där hade det kommit sökandes från utlandet.
här är min snygga snygga snygga cornelia.

Kommentarer
Postat av: Lycke

Vad provfilmade du för?

2010-01-29 @ 18:08:59
URL: http://lye.blogg.se/
Postat av: Julia

en film för acne productions..

2010-01-29 @ 18:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0