visioner om vad som kunde ha hänt

ärligt talat: något måste hända snart.
jag är trött på det här, att allting är likadant hela tiden.

idag på jobbet fick jag upp en bild av mig själv om något år. jag jobbade i ett café som tillhörde ett hotell i byn Cortina i Alperna(italien). på veckodagarna jobbade jag och på helgerna åkte jag skidor. CLAUDIA: nu fick jag en idé. vi åker tillsammans, vi hyr en lägenhet tillsammans som vi till en början finansierar med sparpengar. sen skaffar vi ett jobb och lever lite italienskt-alpby liv några månader i vårt liv.
idag pratade jag med amanda på telefon och hon frågade hur jag mådde. jag kom på mig själv med att berätta hur jävla bra jag mår. och sen kom jag på varför: mina vänner.
claudia, vendela, cornelia, isabelle, august, julia, stella, nikita. me say thank you.
(jag och claudia i studion för en månad sen)



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför e du så söt för?!



puss från wendyy

2010-01-11 @ 13:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0