Claudia callin

Hej vanner. Come stai? Jag fick reda pa gotland att jag skulle till italien och hade fem timmar pa mig att ta mig hem och packa om och satta mig pa ett plan. Nu har jag varit har i en vecka och har det underbart, mysigt och roligt folk, alkohol, sol och bad. Kan det bli battre? Pa tisdag flyger jag hem, landar i Sverige ett pa natten och aker sedan vidare till Rasslebyggd, emmaboda i Skane. Festivalen da. An en gang har jag tre timmar pa mig att hitta sovsacken och packa om. Att vara pa vift hela tiden ar grymt pa sommaren. Det kommer bli brutalt roligt eftersom jag har langtat sen i vintras pa det. Italien lever alltid upp till sina forvantningar och varje dag far man en ny overrasking. Nu ska jag kolla klart pa lejonkungen med min minsta kusin sedan duscha for att ga ut och saga hejda till nagra vanner har.

Langtar som faaaan efter mina vanner i stockholm och fan va grymma dom ar nar man kanner sig nere, da far en pa bra humor pa en sekund. Onskar jag kunde ta alla hit. (synd att det inte existerar snygga tjejer har dock, killar finns det gott om)

Jag lever och har massa bilder fran bade gotland, italien och italien igen. och sa far ni se emmaboda da ocksa.

Until then, take care mon amis! Bloggen ar fortfarande igang, aven om julia kottar pa sthlmsveckan och jag i italien sa forsoker vi allafall. PUSS!

Claudia

Kommentarer
Postat av: en arg läsare

när ska du lära dig att emmaboda inte ligger i skåne utan i småland???

2010-07-22 @ 08:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0