STOCKHOLM

jävlar vilken sommar. det är nog 40 grader i min lägenhet och hit kom jag imorse klockan 5 efter en natt på gotlandsbåten med claudia och ett pringels paket, två godispåsar, två ciabattamackor, två juicer, två hallonsoda och några nybakade chocolatechip-muffins. nu är jag alltså i stockholm för att överraska min älskade som jag inte sett på ett par veckor. vilket gick sådär eftersom jag fick reda på att han inte skulle komma hem från landet förrens ikväll och jag trodde att vi redan skulle ses imorse.


så vad har jag gjort. jobbat sjukt mycket på en restaurang. sovit och kollat på film, solat och blivit brunare än vad jag varit förut. nattbadat i visby med jonathan och claudia, spelat krocket och kubb, övningskört i sommarsverige, badat i havet och hoppat hopptorn i sjöar. ätit sallad och bakat muffins med strössel. köpt skor i visby och börjat på ett nytt kapitel.


armband



suicide shoes från hm



claudia och julia på gotland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0