Sum

Nu är jag på Gotland. Sitter i min bambu fontölj som hänger i mitt rum. Har städat det i ca 2 timmar och nu kan jag äntligen tänka mig att bo här i en månad. Ni som känner mig kan skratta åt att jag gjort en provisorisk klädhängare som står vid sidan av dubbelsängen som jag bäddat för två i hopp om att claudia eller min älskade pojkvän kommer snart. Jag åkte hit och visste att det kunde bli så att jag skulle vara utan täckning på mobilen, utan hemtelefon och utan internet. Men nu visar det sig att jag har full täckning och kan därför nå omvärlden utan att låna mamma telefon. På torsdag börja jag jobba, i sommar ska jag börja övningsköra på Gotland och om mindre än tre veckor får jag återse min älskade om jag inte kommer till Stockholm några dagar jag är ledig. Fan vad jag ser fram emot den här sommaren nu. Om dag och Stella bokar en sista minuten den 17 aug kommer den här sommaren bli riktigt bra. Med en liten möjlighet att bli bättre än förra sommaren. Och då snackar vi den bästa sommaren i världen. Ska försöka ladda upp före och efter bild på mitt rum senare och nu ska jag smsa Claudia och hota henne till att komma hit och sova bredvid mig och dela min sommar. Det är så jävla vackert ute och jag har min systemkamera så allt jag behöver är en modell. Nu ska jag kolla dg och sakna jack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0