IMORGON BLIR JAG 18!

imorgon är det skolavslutning. imorgon fyller jag år och blir myndig. imorgon bryts rutinerna och vänner som man brukar träffa varje dag kommer man inte se förren om två månader. imorgon är det sommarlov.
i sommar ska jag:
  • göra något produktivt varje dag
  • jobba på caféet i mitt hus
  • fira midsommar med älskling
  • vara på gotland hela juli och jobba på restaurang
  • stockholmsveckan med 8 kära vänner i en stuga
  • helst ta någon sista minuten och shoppa massor där
vad ska ni göra i sommar?



Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ska till Västkusten med familjen. Stannar nog hela sommaren, ska bli mysigt med tråkigt.

2010-06-10 @ 12:19:09
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-10 @ 14:35:43
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Anonym

knulla

2010-06-10 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0