new jewellery stand + general

det här underbara(silvriga) smyckesträdet fick jag av claudia i artonsårspresent + en flaska delikat dryck. det rosa köpte jag på urban outfitters för länge sen vilket blev en svindyr affär. men jag gillar det. nu blir det örhängen på det rosa och armband på det silvriga. alla halsband sitter på vinylskivorna som pryder en av mina väggar.
för övrigt köpte jag dom är shortsen i lördags. men jag tänker nog lämna tillbaka dom eftersom jag inte hittade rätt storlek men köpte dom ändå.
välkommen till julias liv
på måndag(imorgon) när min nordea-dosa kommer(DET BÄSTA SOM NÅGONSIN KOMMER HÄNDA MIG, nja) kan jag betala min tshirt.
imorgon jobbar jag här, samt på lördag och på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0