stockholm

min kyl(efter två veckors ensamhet i lägenheten) består av choklad och vin. pastan börjar ta slut, sötsura såsen är slut, kycklingfiléerna är slut, tårtan är slut. det som finns är choklad, vin och bröd.
jag saknar claudia. saknar att ha någon som man kan ringa och berätta om allt som händer, om sjuka händelser på caféet eller bara allmänt chillprat.
de senaste veckorna har jag presterat över min sociala förmåga, och där når vi ett väldigt socialt liv. det har varit nice, hängt på samma restaurang varje vecka och lunchat med olika vänner som man inte sett på ett tag. sett familjen med jonathan och ätit vapiano takeaway.
på midsommar väntar min fina pojkes land, precis som förra året. och sedan blir det gotland på förhoppningsvis måndag(har inte bokat biljett än). jobba på restaurang juli(minus en vecka med vänner i visby).
augusti blir oplanerad än så länge. jag och stella ska boka en resa så snart som möjligt(jag vill till ibiza)
(yesterday)
(stella och jack)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0