the return

Hjehurmårni? Jag är hemma från Italien nu. Jag har pratat med bästavän Julia i en och en halv timme redan om allt men jag måste träffa henne för att få riktigt perspektiv på saker och kunna skratta och kramas medans man berättar historier för varandra. Ska bli helt ofattbart skönt att träffa henne, så på måndag sätter jag mig på båten till Gotland och tänker krama henne tills ingen orkar mera. Imorgon ska jag träffa Yasse på första gången på länge, ska bli hur skönt som helst att få skratta med sin andra bästavän också. Och ja, min resa har varit helt fantatisk och när jag hittar en kamerasladd så ska jag lägga in bilder. Här är en skit fin från Le Terazze:

hahahah seriöst.
More to come. Hoppas ni har haft en bra start på sommaren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohhhhhhmy

2010-07-01 @ 01:08:15
Postat av: Anonym

hahahahahah!!!!

alla vill ha cash å nu håvarom in!

2010-07-04 @ 22:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0